poniedziałek, 11 maja 2015

Szparagi z nerkowcami i bazylią - przekąska

Kolejna szybka propozycja na szparagową przekąskę ;) .

 Szparagi z nerkowcami i bazylią


Składniki:
·         2 pęczki zielonych szparagów
·         pęczek bazylii
·         200 g nerkowców uprażonych na suchej patelni
·         sól
·         pieprz
·         ząbek czosnku
·         łyżka octu balsamicznego
·         łyżeczka miodu
·         olej rzepakowy - ile zabierze

Szparagi gotujemy al dente. Bazylię blendujemy z czosnkiem i nerkowcami stopniowo dodając olej rzepakowy do uzyskania pożądanej konsystencji. Doprawiamy solą, pieprzem, miodem i octem balsamicznym.
Ugotowane szparagi polewamy sosem. Smacznego!



Jakubiak lokalnie

2 komentarze:

  1. Nerkowce- moja miłość. A co do szparag to się przymierzam, już nawet widziałam je na bazarku, ale jeszcze nie kupiłam. Koniecznie muszę to zmienić i zaserwować takie danie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zarówno szparagi, jak i nerkowce- genialna propozycja!

    OdpowiedzUsuń

zamów tort

Współpraca z PetroNews.pl.

wypieki Ewy

"Przepis dnia" i cynamonowe pączko-jagodzianki




Zapraszam na:

KobiecePorady.pl - Portal z poradami dla Kobiet
zBLOGowani.pl
Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Lista Blogów Kulinarnych

Na skróty

Translate

Drogi czytelniku,

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło, jeśli podzielisz się swoją opinią w komentarzu pod przepisem, z którego skorzystałeś. Twoja opinia jest dla mnie bardzo cenna. :)