sobota, 17 września 2016

Surówka z modrej kapusty

Surówka z czerwonej kapusty to moja ulubiona surówka z dzieciństwa. I nadal nią pozostała ;) .


 Surówka z modrej kapusty



Składniki:

  •   główka czerwonej kapusty
  •   sól do smaku
  • ok. 3 łyżki majonezu
  •  ok. 3 łyżki octu jabłkowego
  •    ok. 1,5 łyżki cukru

Kapustę szatkujemy i zaparzamy wrzątkiem z odrobiną cukru. Kiedy kapusta straci na swojej surowości (po ok. 10-15 minutach) dokładnie ją odcedzamy i przekładamy do miski. Dodajemy majonez, do smaku ocet, cukier oraz sól  i dokładnie mieszamy. Pozostawiamy w lodówce na 1-2 godziny, żeby składniki się przegryzły. Smacznego!


1 komentarz:

  1. Od dziecka ją lubiłam. Pyszna jest i idealnie pasuje do obiadku. Dawno nie jadłam i mam na nią wielką ochotę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

zamów tort

Współpraca z PetroNews.pl.

wypieki Ewy

"Przepis dnia" i cynamonowe pączko-jagodzianki




Zapraszam na:

KobiecePorady.pl - Portal z poradami dla Kobiet
zBLOGowani.pl
Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Lista Blogów Kulinarnych

Na skróty

Translate

Drogi czytelniku,

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło, jeśli podzielisz się swoją opinią w komentarzu pod przepisem, z którego skorzystałeś. Twoja opinia jest dla mnie bardzo cenna. :)