Drogi czytelniku,

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło, jeśli podzielisz się swoją opinią w komentarzu pod przepisem, z którego skorzystałeś. Twoja opinia jest dla mnie bardzo cenna. :)


piątek, 21 sierpnia 2015

Surówka z białej rzodkwi i brzoskwiń

 Dziś solidna porcja witamin. W dzisiejszym przepisie królować będzie biała rzodkiew.  Jest ona niskokaloryczna - 100 g to zaledwie 14 kalorii; bogata w witaminy - C, PP, witaminy z grupy B; sole mineralne- potas, sód, fosfor, wapń, żelazo, cynk, magnez; kwas foliowy, błonnik, białka i węglowodany. Jej wyrazisty, ostrawy smak idealnie komponuje się ze słodyczą brzoskwiń i pomidorów. Ostrość rzodkwi wspiera zaś charakterna rukola. Do tego lekki zbalansowany dressing i pyszna surówko gotowa. Doskonale sprawdzi się jako przekąska między posiłkami, jak też jako dodatek do obiadu- ryb czy mięs. Polecam!

 Surówka z białej rzodkwi i brzoskwiń

 Składniki:
·         2 średniej wielkości białe  rzodkwie
·         100 g rukoli
·         1  pomidor śliwkowy
·         2 duże brzoskwinie
·         kilka łyżek oliwy
·         łyżka octu jabłkowego
·         sól
·         pieprz
·         łyżeczka miodu

Rzodkiew ścieramy na tarce o dużych oczkach. Dodajemy rukolę i dokładnie mieszamy. Dodajemy pokrojone w kostkę pomidora i brzoskwinie. Całość dokładnie mieszamy. Dodajemy sos- dokładnie mieszamy ze sobą kilka łyżek oliwy, ocet jabłkowy, miód, sól i pieprz. Smacznego!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz