środa, 19 sierpnia 2015

Dwusmakowe lody czteroskładnikowe- śliwka & nektarynka



 Lody, które przygotujecie bez żadnego wysiłku. Zdrowe, bez cukru, jajek i nabiału. Idealny deser na upalne dni.  Blendery w dłoń i do dzieła :) .

Dwusmakowe lody czteroskładnikowe- śliwka & nektarynka


 Masa śliwkowa:
·         100 ml mleczka kokosowego
·         1 bardzo dojrzały banan
·         4 średniej wielkości dojrzałe śliwki
Masa nektarynkowa:
·         100 ml mleczka kokosowego
·         1 bardzo dojrzały banan
·         1 dojrzała nektarynka

Masa śliwkowa: śliwki pozbawiamy pestek i kroimy w kostkę. Dodajemy pokrojonego banana. Dolewamy mleczko kokosowe. Całość dokładnie blendujemy.
Masa nektarynkowa: nektarynkę pozbawiamy pestki i kroimy w kostkę. Dodajemy pokrojonego banana. Zalewamy mleczkiem kokosowym. Całość dokładnie blendujemy.
Masy rozlewamy do foremek na lody na patyku- tak by część wypełnić jedną masą, a część drugą. Zamykamy patyczkami i mrozimy. Przed wyjęciem foremki lodowe zanurzamy na chwilkę w gorącej wodzie- wtedy lody wyciągniemy bez problemu. Smacznego!


3 komentarze:

  1. Siostra ale tą fotę ostatnią moją mogłaś sobei darować :P Lody pyszne, a moja krzywa gęba tylko psuje kadr :P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra ale tą fotę ostatnią moją mogłaś sobei darować :P Lody pyszne, a moja krzywa gęba tylko psuje kadr :P :)

    OdpowiedzUsuń

zamów tort

Współpraca z PetroNews.pl.

wypieki Ewy

"Przepis dnia" i cynamonowe pączko-jagodzianki




Zapraszam na:

KobiecePorady.pl - Portal z poradami dla Kobiet
zBLOGowani.pl
Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Lista Blogów Kulinarnych

Na skróty

Translate

Drogi czytelniku,

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło, jeśli podzielisz się swoją opinią w komentarzu pod przepisem, z którego skorzystałeś. Twoja opinia jest dla mnie bardzo cenna. :)